Audi Q7 e-tron: Hybridní verze Audi Q7

Čtěte více: Auta
Vydáno: 22. 12. 2016  /   Aktualizováno: 22. 12. 2016
Audi Q7 e-tron: Hybridní verze Audi Q7
Na český trh přichází plug-in hybridní Audi Q7 s přídomkem e-tron quattro. Zájemci už mohou objednávat!

Q7 e-tron je podle tiskové zprávy automobilky první auto světa vybavené hybridní pohonnou jednotkou s možností vnějšího nabíjení, vznětovým motorem a pohonem všech kol. Hybridní pohonná jednotka se skládá ze šestiválcového dieselu 3.0 TDI s parametry 258 koní a 600 Nm a elektromotoru o výkonu 128 koní, s točivým momentem 350 Nm. Hybridní systém s osmistupňovou samočinnou převodovkou může k pohonu využívat pouze spalovací motor, pouze elektromotor nebo obě jednotky současně. V čistě elektrickém režimu lze ujet až 56 km a kombinovaná spotřeba činí jen 1,9 l/100 kilometrů. Sadu lithium-iontových akumulátorů je možné nabít za 2,5 hodiny. Základní cena Audi Q7 e-tron byla stanovena na 2 251 900 Kč.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)