Subaru Viziv-7: Náhrada za SUV Tribeca

Čtěte více: Auta
Vydáno: 27. 1. 2017  /   Aktualizováno: 27. 1. 2017
Subaru Viziv-7: Náhrada za SUV Tribeca
Nová studie Viziv-7 je náznakem, jak by mohla vypadat náhrada za již nevyráběné SUV Tribeca. Sériové auto na trh dorazí do dvou let.

Asi není nijak zvlášť překvapivé, že si japonský koncern Fuji Heavy Industries vybral pro světovou premiéru konceptu velkého crossoveru právě losangeleský autosalon. Ve Spojených státech jsou SUV velikosti XL v kurzu více než kdekoli jinde na světě a právě Viziv-7 se sedmimístným interiérem by měl mezi tamními motoristy bez diskuze najít mnohem více zájemců než třeba v Evropě.

Chystaná novinka připravovaná pro rok 2018 je postavená na nové platformě Subaru Global Platform (SGP), kterou byste našli i pod karoserií nejnovější Imprezy. Pro potřeby tohoto vozu byla pochopitelně patřičným způsobem upravena a narostla do všech směrů, takže vystavený exponát má na délku 5200, na šířku 2030 a na výšku 1860 mm. Pro úplnost dodáváme rozvor náprav – 2990 mm.

Jak již bylo uvedeno, v interiéru jsou tři řady sedadel a pro potřeby autosalonu 21“ kola kombinovaná s karbonovými panely, které se na produkčním autě téměř jistě neobjeví. Podobně tomu bude také u spousty dalších detailů, jako jsou světlomety, nárazníky či docela malá zpětná zrcátka, jinak lze ale předpokládat, že tyto základní tvary do výroby bez problémů projdou.

Co prozatím neznáme, to jsou plánované pohonné jednotky. Bylo by samozřejmě sympatické, kdyby sériové auto dostalo šestiválec, stejně jako tomu bylo i u modelu Tribeca. Dokonce se o této možnosti mluví. Máme ale za to, že ostudu by nemusely dělat ani přeplňované čtyřválce, pokud by se jejich výkony pohybovaly kolem 300 koní.

Auta
Nová edice je právě jachtami inspirována. Na první pohled se sice jedná o Bentley Continental GT Convertible v jiné barvě a na nových 21" kolech, ale největší pozornost byla věnována detailům a použitým materiálům. Například stahovací střecha je modrá, nechybí modrá linka na... (Pokračování...)
Auta
Sébastien Loeb už před časem Citroënu svou pomoc při vývoji nabízel, ale teprve až nyní tým uznal, že by asi stálo za to nechat Loeba do auta posadit a získat jeho zpětnou vazbu. „Nemůžu se dočkat, až se vrátím do vozu WRC a okusím, jak se tato disciplína technologicky změnila. Rallye je stále moje v... (Pokračování...)
Auta
Jaguar XJ určitě velmi dobře znáte. Nyní britská automobilka vypustila do světa speciální verzi XJR575, která je jen tak mimochodem historicky nejrychlejším produkčním Jaguarem XJ. Umí totiž jet rychlostí 300 km/h. Jak označení napovídá, kompresorem přeplňovaný pětilitrový V8 XJR byl... (Pokračování...)
Auta
Loni až do závěrečné jízdy bojoval Patrik Hájek o titul evropského šampiona, aby nakonec skončil těsně pod vrcholem. S letošní čtyřdílnou sezónou se tovární pilot Kosmicu rozloučil vítězstvím v posledním závodě ve švédském Kristianstadu a v konečném zú... (Pokračování...)
Auta
Šestiválec v Mercedesu S 450 disponuje výkonem 367 koní a točivým momentem 500 Nm. Kompaktní elektromotor má výkon pouhých 22 koní, ale velký točivý moment 250 Nm. Také verze S 500 už je dnes poháněna pouze šestiválcem spolupracujícím s elektromotorem. Hybridní... (Pokračování...)
Auta
Vývoj vozu pro mistrovství světa vytrvalostních závodů postoupil do další fáze a po rolloutu, který se odehrál 1. července v areálu BMW v Dingolfingu, tým vyrazil v půlce července na Lausitzring k prvnímu testu M8 GTE. Za volantem maskovaného vozu se střídali tovární piloti Martin... (Pokračování...)