Audi R8 Star of Lucis: Pro příznivce hry Final Fantasy

Čtěte více: Auta
Vydáno: 30. 1. 2017  /   Aktualizováno: 30. 1. 2017
Audi R8 Star of Lucis: Pro příznivce hry Final Fantasy
Světový unikát postavený pro příznivce hry Final Fantasy vznikl pouze v jediném exempláři a japonské zastoupení Audi ho svému zákazníkovi dodá za téměř 12 milionů korun.

Tohle černočerné Audi R8 druhé generace s originálními barokně vypadajícími koly a květinovými vzory na některých částech karoserie docení nejspíše jen příznivci herního fenoménu s názvem Final Fantasy, jehož začátek se datuje do roku 1987.

Ne že by u nás tato hra známá nebyla, v Japonsku má však své kořeny a obrovskou základnu fanoušků různého věku, a tak je docela logické, že stroj z fotografií zamířil právě za vyvoleným klientem ze země vycházejícího slunce. Není to však někdo, kdo byl natolik rychlý, aby se přihlásil jako první anebo měl patřičné kontakty na automobilku, potažmo tvůrce auta. Audi společně se studiem Lucis uspořádalo loterii, která výherci umožnila získat tento vůz za v přepočtu 11,7 milionu korun.

Vybraného šťastlivce pak může hřát kromě jiného i to, že se jeho Audi letos v létě objevilo i ve filmu Kingsglaive Final Fantasy XV.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)