V LA byla představena elektrická verze Golfu

Čtěte více: Auta
Vydáno: 2. 2. 2017  /   Aktualizováno: 2. 2. 2017
V LA byla představena elektrická verze Golfu
E-Golf přebírá modernizovaný multimediální systém z běžných verzí, včetně funkce rozpoznávání gest.

Dostal ale zcela nový lithium-iontový akumulátor s kapacitou 36 kWh, díky čemuž nabídne o 50 % větší dojezd. Volkswagen uvádí normovanou spotřebu 12,7 kWh na 100 km a dojezd 300 km. Ze standardní palubní nabíječky, kterou můžete zapojit doma do zásuvky, se e-Golf na plnou kapacitu nabije za šest hodin. Je možné použít i rychlonabíječku, ta akumulátor nabije na 80 % kapacity za necelou hodinu. Posílil rovněž samotný elektromotor, a to na 136 koní a 290 Nm. Akceleraci z nuly na 100 km/h e-Golf zvládne za 9,6 sekundy a maximální rychlost je omezena na 150 km/h. Výroba v závodě v Drážďanech už byla spuštěna, ale na trh se VW e-Golf dostane až na počátku roku 2017. Cena prozatím nebyla zveřejněna.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)