Aston Martin Vanquish S Volante: Otevřená varianta

Čtěte více: Auta
Vydáno: 15. 3. 2017  /   Aktualizováno: 15. 3. 2017
Aston Martin Vanquish S Volante: Otevřená varianta
Britská automobilka představila otevřenou variantu nového Vanquishe S. Nese tradiční označení Volante a zůstává u atmosférického V12.

Ačkoli už i v Aston Martinech najdete turbodmychadla, automobilka si prozatím stále ve výrobním programu drží také modely poháněné atmosférickými pohonnými jednotkami. Tím nejnovějším je kabriolet s obvyklým jménem Volante odvozený z  Vanquishe S. Stejně jako kupé dostal do vínku i on dvanáctiválcový motor o objemu 5,9 litru, který je schopen skrze osmistupňovou samočinnou převodovku (umístěnou společně se samosvorným diferenciálem u zadní nápravy) poslat na zadní kola až 603 atmosférických koní, přičemž z klikové hřídele odchází na kardan až 630 Nm. Britský aristokrat je navzdory své ne zrovna muší hmotnosti 1739 kg schopen zrychlit z místa na 100 km/h za pouhých 3,5 sekundy a rozjet se až na 323 km/h, zatímco průměrná papírová spotřeba činí 13,1 l/100 km.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)