Peugeot Total Trophy: Nový pohár české rallye

Čtěte více: Auta
Vydáno: 20. 3. 2017  /   Aktualizováno: 20. 3. 2017
Peugeot Total Trophy: Nový pohár české rallye
Českou rallye scénu pro letošek obohatil nový pohár, vypsaný pro posádky Peugeotů 208 R2.

Značkové poháry jsou osvědčený recept na kvalitní a zároveň finančně relativně dostupné závodění nejen na okruhu, ale také v automobilových soutěžích, stačí se podívat na Opel Adam Cup. Pokud ale chcete o něco lepší závodní auto, nově se u nás nabízí účast v Peugeot Total Trophy, kterou bude zastřešovat zkušený Gekon Racing. Závodním náčiním budou velice oblíbené Peugeoty 208 R2, startovné pro posádku činí 1200 eur a je v něm mimo jiné zahrnuto oblečení pro pilota a spolujezdce, VIP zázemí v servisní zóně, výhodnější ceny pneumatik Pirelli a další bonusy. Pro čtyři nejúspěšnější posádky jsou pak připraveny finanční a věcné ceny, hlavní cenou je voucher na nákup náhradních dílů Peugeot v hodnotě 5000 eur.

Kalendář Peugeot Total Trophy 2017
24.–26. 3. Valašská Rallye
19.–20. 5. Rallye Český Krumlov
16.–17. 6. Rallye Hustopeče
1.–2. 7. Rallye Bohemia
25.–27. 8. Barum Rallye

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)