Volvo chce titul

Čtěte více: Auta
Vydáno: 3. 4. 2017  /   Aktualizováno: 14. 4. 2017
Volvo chce titul
Po odchodu Citroënu a Lady zůstalo Volvo společně s Hondou jedinými automobilkami, které i nadále zůstávají s továrním týmem v mistrovství světa cestovních vozů.

Nedávno se na veřejnost dostala informace, že z továrního týmu Volva Cyan Racing odešel dlouholetý pilot Robert Dahlgren a že pro Volvo testoval několikanásobný mistr světa Yvan Muller. Ten však krátce nato popřel, že by chtěl na svém odchodu z WTCC něco měnit. Švédská automobilka do letošní sezóny nasadí tři Volva S60 Polestar TC1 a má jasný cíl – zisk titulu mistra světa. Dopomoci mu k tomu má trojice zkušených pilotů. Pro letošek u týmu zůstává Thed Björk, kterého doplní bývalý tovární pilot Lady Nicky Catsburg a dvojnásobný šampion jihoamerické série Super TC 2000 Néstor Girolami, který s Volvem loni absolvoval jeden závod a podílel se na vývojovém programu.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)