Bruni vyměnil Ferrari za Porsche

Čtěte více: Auta
Vydáno: 6. 4. 2017  /   Aktualizováno: 14. 4. 2017
Bruni vyměnil Ferrari za Porsche
Bývalý pilot F1 a jeden z nejzkušenějších jezdců GT vozů Gianmaria Bruni se vyvázal z dlouholeté smlouvy s Ferrari a zamířil ke konkurenčnímu Porsche.

V královně motorsportu Bruni závodil v roce 2004 s vozem Minardi, největší úspěchy ale získal s Ferrari ve vytrvalostních závodech GT vozů – je dvojnásobným mistrem světa v kategorii GTE-Pro, třikrát vyhrál 24h v Le Mans, zvítězil i ve 24h ve Spa-Francorchamps a 12h v Sebringu. Porsche se tak povedlo přetáhnout do svých služeb jednoho z klíčových pilotů konkurenčního týmu. Bruni ovšem dle všeho podle domluvy s Ferrari nesmí letos závodit v mistrovství světa, a proto se bude podílet na vývoji nového Porsche 911 RSR a bude s Porsche v průběhu června testovat, aby se pak v červenci zařadil do jeho sestavy pro zámořskou sérii IMSA. Všeobecně je pak očekáváno, že v příštím roce už se objeví v GT sestavě Porsche pro mistrovství světa vytrvalostních závodů. V sestavě Ferrari pro letošní rok volné místo zaplní Alessandro Pier Guidi.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)