Opel Insignia Sports Tourer: Chce zákazníky prémiových značek

Čtěte více: Auta
Vydáno: 4. 5. 2017  /   Aktualizováno: 4. 5. 2017
Opel Insignia Sports Tourer: Chce zákazníky prémiových značek
Nový kombík od Opelu chce sebrat zákazníky Superbu, Passatu a dokonce i prémiovým značkám.

Nová generace Opelu Insignia se pomalu začíná odhalovat. Německá automobilka nečekala na ženevský autosalon a základní informace i fotografie ukázala už s předstihem. Insignia Sports Tourer bude jistě vyhledávaný služební kombík, který v kufru odveze až 1640 litrů nákladu. Rozvor je delší o 92 mm, takže by mělo být více místa především vzadu a po sklopení zadních sedaček vznikne více než dvoumetrová rovná plocha. Opel si dal údajně za cíl překonat prostorem na zadních sedadlech Škodu Superb, která ve své třídě v této oblasti vyniká. Z hlediska dynamiky je jistě zajímavý údaj mezigeneračního poklesu hmotnosti. Nová Insignia v kombíku totiž zhubla v základní specifikaci o 200 kg. Vrcholným motorem je prozatím přeplňovaný zážehový dvoulitr o výkonu 250 koní, který má stejný pohon všech kol jako Ford Focus RS (bez driftovacího režimu) a automat. Přijde i bi-turbo diesel s výkonem přes 200 koní, ale ještě nevíme, jak to bude s rychlou verzí OPC.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)