Subaru je rychlé jako Porsche 918 Spyder

Čtěte více: Auta
Vydáno: 26. 9. 2017  /   Aktualizováno: 26. 9. 2017
Subaru je rychlé jako Porsche 918 Spyder
Subaru WRX STI upravené britskou společností Prodrive doslova obletělo severní smyčku Nürburgringu za méně než sedm minut.

Výsledný čas WRX STI zní 6:57,5 a je jen o půl sekundy pomalejší než ten, který zajel hybridní hypersport Porsche 918 Spyder. Upravené Subaru toho ale s tím silničním moc společného nemá. O plochém čtyřválci víme jen to, že dostal jiný výfuk a větší turbodmychadlo. Asi bylo ale hodně velké, protože motor má výkon přes 600 koní. Přesnou hodnotu bohužel neznáme. Auto má i upravenou převodovku, použitá skříň pochází ze speciálu WRC. A nechybí pochopitelně přeladěný podvozek, pořádné brzdy, bezpečnostní rám a podobně. Prodrive dokonce použil zadní křídlo se systémem DRS, aby šlo na rovinkách sklopit a tím se snížil aerodynamický odpor. Maximální rychlost vozu je 288 km/h.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)