Nissan 370Z: Další facelift stárnoucího kupé

Čtěte více: Auta
Vydáno: 9. 11. 2017  /   Aktualizováno: 9. 11. 2017
Nissan 370Z: Další facelift stárnoucího kupé
Již trochu stárnoucí japonské kupé prodělalo další facelift. Už je na trhu skoro deset let a značně přesluhuje svůj obvyklý životní cyklus, nicméně nástupce je zatím v nedohlednu.

Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňovým automatem. V rámci faceliftu dostal Nissan 370Z nové barvy, nová kola a pár designérských detailů, jinak dostupných výhradně v ostré verzi Nismo. 370Z je vlastně jedno z posledních aut svého druhu, konkurence přešla na maloobjemové přeplňované motory, případně podobné modely z nabídky vyřadila úplně. Kupujte, brzy taková „primitivní“ řidičská auta už nebudou.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)
Auta
Ačkoli se Audi ohání hlavně tím, že je provoz jeho plynových aut „uhlíkově neutrální“, potenciální zájemce jistě bude zajímat, jak je to se spotřebou a reálnými náklady. Kalkulace nicméně vychází tak, že při současných cenách paliv a míře zdaněn... (Pokračování...)