SsangYong: cenový krach

SsangYong Korando
Čtěte více: Auta
Vydáno: 17. 6. 2011  /   Aktualizováno: 17. 6. 2011
SsangYong: cenový krach
Můžete mít velké SUV za méně než půl milionu? Ano, můžete ...

Není v tom žádný háček, nejde o žádnou záludnost, nebavíme se o ojetině nebo předváděcím autě. SsangYong u nedávno představeného Koranda zmáčkl ceny pod krkem a tak je tady velké SUV s dvoulitrovým turbodiesel za necelých pět set tisíc korun. Jistě, nelze čekat brutální výkony nebo prestiž supersportovní značky, ale jestli máme před sebou slušné auto za férovou cenu? To bezpochyby.
„Plošně jsme upravili ceny v průměru o 10-12% u všech dovážených kombinací výbav Koranda“ říká Petr Neuman, ředitel českého zastoupení Ssangyong. „Snažíme se naší cenovou politikou aktuálně reagovat nejen na změnu cla na korejské výrobky, ale chceme brát ohled i na vcelku příznivý vývoj koruny. Nechceme si zisk z kurzových rizik nechávat pro sebe – pevně věřím, že dostupnější ceny budou přitahovat další a další zájemce o naše automobily se stálým pohonem 4 kol v kombinaci s výkonným dieselovým motorem. Poměr ceny a užitné hodnoty spolu s vysokým stupněm výbavy podle mého názoru činí z Koranda velmi lákavou nabídku v segmentu SUV,“ dodává. Dobře, dobře ... marketingové řeči o vztahu se zákazníky jsou jedna věc, ale černé na bílém napsaná cifra věc druhá, takže jak to tedy je?

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)