Giugiaro ukázal koncept úchvatného GT. Uvnitř vypadá jak iPad!

Italdesign Brivido
Čtěte více: Auta
Vydáno: 6. 3. 2012  /   Aktualizováno: 6. 3. 2012
Giugiaro ukázal koncept úchvatného GT. Uvnitř vypadá jak iPad!
První koncept Italdesignu s technikou koncernu VW Group není žádný Volkswagen.

Poté, co nad slavným designérským studiem Italdesign převzal kontrolu německý koncern VW Group, jsme se trochu báli, co z toho vznikne. Zdá se, že to dopadlo dobře. Giugiaro v Ženevě ukázal další ze svých efektních konceptů. Jmenuje se Brivido, italsky „vzrušení“. A není to špatný název, jen se na něj podívejte.

Je to funkční prototyp hybridu, používající techniku koncernu VW. Základem je kompresorem přeplňovaný třílitrový šestiválec, známý z některých rychlejších Audi nebo A7 Sportback, ovšem s výkonem zvýšeným na 360 koní. Benzínový motor je spřažen s blíže neurčeným elektromotorem a osmistupňovou automatickou převodovkou. Celkový výkon hybridního systému byl vyčíslen na 408 koní, které se přenášejí na zadní kola. Brivido zvládne stovku za 5,8 sekundy a rozjede se na maximální rychlost 275 km/h.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)

Nenechte si ujít

Pořádně šílené Renaulty s motorem uprostřed nám chybí - posledním bylo staré Clio...
Audi je velmi pyšné na svůj závodní program pro Le Mans a další okruhové aktivity. Jako...
Na začátek jedna smutná pravda - do výroby se nedostal a s největší pravděpodobností ani...
BMW Gran Lusso Coupe
Nedávno představený koncept Gran Lusso Coupe alias řada 8 se možná dočká sériové výroby.
Když BMW na nedávné přehlídce Concorso d'Eleganza Villa d'Este představilo elegantní kupé Gran...
Audi A3 Sportback
Šéf vývoje Audi Wolfgang Dürheimer se v rozhovoru pro britský AutoExpress zmínil o poměrně...
Mercedes E Coupe
Produktový šéf Mercedesu ujišťuje, že se poučili a příště už stejný omyl nezopakují.
Produktový manažer Mercedesu Gerd Junginger v rozhovoru pro server PistonHeads přiznal, že rozhodnutí nevyrábět...
Auto s názvem Gran Lusso Coupé se představí na přehlídce elegance Concorso d’Eleganza Villa d’Este...