Luxus na třetí

Carlsson C25 Royale
Čtěte více: Auta
Vydáno: 17. 3. 2011  /   Aktualizováno: 17. 3. 2011
Luxus na třetí
Limitovaná edice už tak unikátního super GT od Carlsson se představuje v plné zbroji
Čtěte více: Mercedes, Carlsson, C25, Royale, V12

Dílnu Carlsson můžete znát jako kvalitního úpravce všemožných Mercedesů. Nedávno se ale vydali úplně novou cestou a začali vyrábět své první vlastní auto - model C25. Říkají že jde o Super GT protože v sobě kombinuje vlastnosti supersportu s kvalitami Grand Toureru. Co se týče výkonu, musíme jim dát za pravdu. Tenhle unikát který využívá platformu Mercedesu SL má dvakrát přeplňovaný dvamáctiválec se 753 koni a téměř absurdním točivým momentem 1150 Nm. Ten je dokonce elektronicky omezen, jinak by dosahoval až k hodnotě 1320 Nm.

Teď zde máme edici C25 Royale. Po technické stránce je téměř totožná s původní verzí, díky novým karbonovým dílům je však o celých 180 kilo lehčí. Stovku zdolá za 3,7 sekundy takže se může směle měřit s nejrychlejšími sporťáky současnosti. Vznikne jen pětadvacet kusů přičemž do každé země může být prodán jen jediný exemplář. Pokud máte zájem, připravte si nějakých dvanáct milionů korun.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)

Nenechte si ujít

Riskli byste si tohle? To snad ani nevypadá jako nějaká dálnice, ale silnice první třídy (a to při...
Tyto fotky by mohly pořádně zamíchat vašimi představami o tom, která auta jsou bezpečná. Řidoč tohoto...
Jednoduchá a názorná ukázka je lepší, než důkladná technická prezentace. Tito...
Všichni ví, že staré Mercedesy W123 alias Piána jsou postavené stejně bytelně, jako protiatomový...
Brabus GL B63S - 700 Widestar
Brabus GL B63S
Brabus si pro frankfurtský autosalon připravil premiéru kitu nazvaného B63S - 700 Widestar, který nabí...
Zaměřili se hlavně na odlehčení turbodmychadel. Ta se nyní rychleji točí a nárůst plnícího tlaku...
Lewis Hamilton má "práce" nad hlavu, ale nezabránilo mu to v tom, aby přijal nabídku Mercedesu na...