Ford Fiesta Vignale přichází na český trh

Čtěte více: Auta
Vydáno: 6. 10. 2017  /   Aktualizováno: 6. 10. 2017
Ford Fiesta Vignale přichází na český trh
Ford začal i u nás prodávat luxusní Fiestu Vignale.

Ono to může v souvislosti s kompaktním hatchbackem segmentu B znít jako oxymóron, ale ne každý chce malé auto se základní výbavou. A Fiesta Vignale cílí především na movitější klientelu, která se spokojí s kompaktním autem a nepotřebuje si zvyšovat společenskou prestiž například velkým luxusním SUV.

Ford Fiesta Vignale se liší originálními doplňky karoserie a má i rozšířenou výbavu. Zákazníci dostanou samočinnou klimatizaci, tempomat, zadní parkovací senzory, audiosystém s velkým 8" dotykovým displejem nebo bezklíčkový vstup do vozu a startování. Pro Vignale jsou vyhrazeny i unikátní příplatky včetně koženého čalounění se šestiúhelníkovým prošíváním, speciálních 18" kol nebo metalického laku Milano Grigio.

Ford Fiesta Vignale může mít pod kapotou dvě verze tříválcového motoru 1.0 EcoBoost. Ta slabší má výkon 125 koní a u třídveřového provedení začíná na ceně 443 990 korun. Silnější má výkon 140 koní a startuje na 458 990 Kč.

Auta
Asi vás nepřekvapí, že i Jaguar a Land Rover si pro budoucnost představují auta, která vlastně nebudete (a ani nebudete chtít) řídit. A vlastně je ani nebudete vlastnit, budete se o ně pěkně dělit s ostatními, protože tak je to přece lepší. Aspoň to tedy všichni říkají... Takže auto pro druhou polovinu 21. stolet... (Pokračování...)
Auta
Citroën C3 Aircross si bere designové prvky ze staršího konceptu Mehari, a pokud se ptáte na techniku, asi vás nijak nepřekvapí, že se pod originální karoserií ukrývají vnitřnosti Citroënu C3 a příbuzných vozů z koncernu PSA Peugeot-Citroën. Základem je zážehový tř... (Pokračování...)
Auta
Alcraft se mimo jiné věnuje například výrobě doplňků, převážně pro britské vozy. Nyní se však chystá na auto jako takové. Během dvou let bychom měli vidět první předprodukční prototypy elektromobilu, na jehož vývoji se podílejí bývalí inženýři Morganu, Toyoty, Daewoo a Michelinu... (Pokračování...)
Auta
Pod kapotou modernizovaného „zetka“ zůstává atmosférický šestiválec o objemu 3,7 litru a výkonu 328 koní, který může být párován s klasickou přímo řazenou převodovkou s upravenou odolnější spojkou od společnosti Exedy a automatickými meziplyny, nebo se sedmistupňov... (Pokračování...)
Auta
Jediné, co nově označeným modelům zůstane, bude kombinace písmen TDI nebo TFSI pro vznětový, respektive zážehový motor. Asi není tajemstvím, že se jedná o zvyk především z Číny, ale Audi se trochu ostýchá to veřejně přiznat. Je potřeba si ale připustit, že Čína je nesmírně důležit... (Pokračování...)
Auta
Od běžné i3 se verze i3s liší silnějším elektromotorem, který má místo 170 koní a 250 Nm hned 184 koní a 270 Nm. Na „stovku“ zrychlí o 0,4 sekundy rychleji, tedy už za 6,9 sekundy. Stejně jako pro běžnou verzi si i do i3s můžete objednat zážehový dvouválec jako generátor pro... (Pokračování...)